Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, August 14, 2013

New Setup Ae86 DRIFT CAR ogos 2013

New Setup 
Ae86 SR20DET DRIFT CAR ogos 2013

kali ini sya mengunakan enjin SR20DET S14 
barang barang yang di gunakan

1 . piston 350z 87mm
2. crankshaft standard sr20det
3. os super single clutch
4. banana turbo s 
5. Turbo AR70 GT3076R 
6. 550cc injectors sr20det 
7. haltech ps1000
8. oil cooler greddy 
dan lain2 lagi 

Total kos hampir 20k

New Setup ogos 2013 : AE86 SR20DET S14 ENJIN - Sham Sahar


New Setup Ae86 DRIFT CAR ogos 2013  
 AE86 SR20DET S14 ENJIN - Sham Sahar  

Monday, May 27, 2013

Kuat Kongkek (18sx)

 Siapa dia ni ek?

Amaran Keras

( Cerita ni agak keterlaluan Harap jangan marah )



AL-kisahnya....

Ada sepasang suami isteri bernama Syafiq  dan Wani  yg duduk dikampung. Oleh kerana rumah mereka yg terlalu berdekatan dgn jiran tetangga. Maka si suami pun mengajar istilah yangg jarang digunakan oleh orang lain. Isteri beliau yg sengau sentiasa menurut kata kata suami nya itu. So suatu hari suami nya berkata.. 

Yang, kalau i cakap kongkek maknanya..kita main yer

Isterinya mengangguk sahaja.. 

Dan pada malam itu si suami kegersangan dan bertanya pada isterinya 
Kongkek boleh tak yang?’ 

Si isteri pun ok

Setelah penat projek, mereka pun mandi bersama. Waktu mandi isteri nya yg sengau itu pun berkata 

Yang nak kongkek

Beliau pun terperanjat.. tapi oleh kerana sayangkan isterinya..beliau pun , buat projek kat toilet itu. Isterinya pun membiarkan sahaja.. 

Setelah abis isterinya mandi dan berkata dgn suami nya.. Yang nak kongkek

Suami nya berkata.. “lah tak puas lagi ke?

Isterinya menggeleng gelengkan kepala sambil berkata ‘Kongkek!Kongkek!Kongkek! 

Si suami got no choice pun melakukan lagi.

Selepas itu isterinya berkata.. Bole tak awak kasi saya kongkek

Beliau mula naik radang dan tak faham dgn nafsu isterinya. Apabila beliau hendak start lagi.. isterinya pun menahannya.. 

Saya bukan nak kongkek.. Saya nak 

COLGATE….!!!!


Syafiq dan Wani adalah nama sebenar.., nama digunakan dengan izin tuan punya badan



 Sekian



 Terjumpa cerita ni tadi dekat Asscrews..('',)


 aku rasa entri ni terlalu 18sx pulak..derm !!! sori Pakcik





Hisap Tetek Isteri - susu -


Hisap Tetek Isteri




(Sesuai dibaca untuk kaum adam yang bergelar BAPA orait,,, )
Tapi kalau yang nak bace juga sila laa .. hehe

---------------------------------------------------------------------------------------------

HUKUM SUAMI GEMAR MENGHISAP PAYU DARA ISTERI

----------------------------------------------------------------------------------------------

SOALAN :


Apakah hukum seorang suami gemar menghisap payu dara isteri sambil terminum susunya sewaktu melakukan hubungan seks. Ini kerana suami saya amat gemar melakukan perbuatan tersebut dan saya juga menikmatinya. Pada masa yang sama, saya menyusukan anak perempuan berusia 10 bulan.


JAWAPAN:



Persetubuhan antara seorang lelaki dan perempuan menjadi halal melalui pernikahan yang sah. Nikah yang sah menjadi portfolio untuk mengadakan persetubuhan. Islam menghalalkannya dengan nikah dan mengharamkannya bagi mereka yang tidak bernikah.
Melalui perkahwinan tertunailah segala keinginan seorang lelaki dan keinginan seorang wanita. Fitrah semulajadi manusia telah dilengkapkan dengan keinginan ini. Mereka yang hidup dengan menahan dan mengorbankan keinginan fitrah nafsunya berhadapan dengan pelbagai masalah di antaranya; psikologi yang terganggu, ketidakstabilan emosi, seterusnya membawa masalah dalam kehidupan seharian.

Dalam hal ini, Islam memberi ruang untuk seseorang itu menikmati keinginan nafsunya dengan izin syarak. Namun sebagai hamba yang diciptakan untuk mematuhi perintah Allah maka cara dan etika dalam mengadakan hubungan suami isteri perlu dijaga.

Ini kerana jimak juga dikira sebagai ibadat. Dalam surah al-Baqarah, Allah s.w.t. berfirman yang bermaksud, Isteri-isteri kamu adalah sebagai kebun tanaman kamu, oleh itu datangilah kebun tanaman kamu menurut cara yang kamu sukai dan sediakanlah (amal-amal yang baik) untuk diri kamu dan bertakwalah kepada Allah serta ketahuilah sesungguhnya kamu akan menemui-Nya (pada hari akhirat kelak). Dan berilah khabar gembira (wahai Muhammad) kepada orang-orang yang beriman.

Dalam ayat ini Allah s.w.t. menggambarkan sebagai ladang atau kebun itu dengan tatacara yang beradab, walaupun ayat ini menyatakan datanglah kepada isteri-isteri kamu mengikut kamu suka.

Mengikut al-Raghib al-Asfahani, makna kebun itu adalah tempat kamu menanam benih zuriat kamu.

Al-Jauhariy menegaskan bahawa “kebun dalam ayat ini adalah satu perumpamaan” manakala Ibn Abbas r.a. berpendapat: “siramlah tanaman kamu di mana ia boleh tumbuh”.

Allah memberikan kebebasan bagi suami isteri untuk menikmati jimak sesuai dengan kaedah dan cara yang dianggap sesuai menurut syarak. Maksudnya memenuhi kepuasan nafsu dengan tidak melampaui nilai dan adab.

Namun begitu, Islam juga menggariskan batas-batas jimak tersebut, seperti dilarang menjimak isteri ketika haid atau nifas, dilarang menjimak dubur isteri dan lain-lain.

Mengenai persoalan terminum susu isteri ketika bersetubuh sama ada secara sengaja atau sebaliknya. Harus menghisap payu dara isteri ketika berjimak, tetapi jika isteri dalam tempoh menyusukan anak adalah lebih baik tidak menghisapnya sampai terminum susu dari tubuh isteri.

Ini kerana mungkin mulut si suami boleh membawa kuman dan anak yang menghisap susu itu boleh terdedah kepada sebarang jangkitan kuman.

Perkara yang kedua ialah susu itu hak si anak dan bukan hak si suami. Walaupun dengan meminum susu si isteri tidak menjadikan lelaki itu bapa susuan.

Sekiranya perbuatan suami itu membawa mudarat kepada bayi dengan jangkitan kuman atau susu berkurangan, maka hukumnya haram.



sumber dari intim.wordpress.com


Thursday, May 2, 2013

Sunday, February 3, 2013

AE86 sr20det Sham Sahar 2 Feb 2013 Speed City KL

TEAM DRIFT BATTLE 1.0 2 FEB 2013 T.Djan, Loyai, Wanbos & Sham Sahar



TEAM DRIFT BATTLE 1.0 2 FEB 2013

Dimenangi oleh juara bertahan "Team Warhead"
(Tengku Djanley , Loyai , Wanbos & Sham Sahar)

"Team Corolla Perkasa"
(Adie Gustur, Kucai, Dol TGS & John Motorfix)

 kecundang dengan bermaruah! 3 kali OMT...

Kedua-dua finalist membuat kejutan menarik 
dgn membuat "gangbang missile" secara 6 jentera drift serentak...
terbaik toq...!

Tahniah...!

TERIMA KASIH , KEPADA 
TENGKU DJAN LEY , LOYAI HANIZAM ,WAN BOSS 
KERANA MEMBERI PERLUANG KEPADA SAYA,
DALAM TEAM WARHEAD DRIFT BATTLE 1.0 
2 FEB 2013

Wednesday, January 23, 2013

Sham Sahar 2013


Sham Sahar AE86 VS Timothy Yeo 180SX : BEST 8 RUN 2 Federal Tyres Drift ...

Sham Sahar AE86 VS Timothy Yeo 180SX : BEST 8 RUN 1 Federal Tyres Drift ...

Sham Sahar AE86 VS Timothy Yeo 180SX : BEST 8 RUN 1 Federal Tyres Drift ...

Go KART Shah Alam - Sham Sahar - Azam sahar - Mat sabri Jun 2013

( Qualifying ) Speed City KL 2013 Sham Sahar AE86 Sr20det Run 2

Sham Sahar AE86 Sr20det : Federal Tyres Drift Series Run 1 2013 ( Qualif...

Sham Sahar AE86 Sr20det : Federal Tyres Drift Series Run 1 2013 Speed City KL

Sham Sahar AE86 Sr20det : 

Federal Tyres Drift Series Run 1 2013 ( Qualifying ) Speed City KL



mie tune garage 

mie tune garage 

Sham Sahar AE86 Sr20det :

 Federal Tyres Drift Series Run 1 2013 ( Qualifying ) Speed City KL




Sham Sahar AE86 Sr20det : Federal Tyres Drift Series Run 1 2013 Speed City KL





Sham Sahar AE86 Sr20det :

 Federal Tyres Drift Series Run 1 2013 ( Qualifying ) Speed City KL



SR20 SHAM SAHAR 


Sham Sahar AE86 Sr20det :

 Federal Tyres Drift Series Run 1 2013 ( Qualifying ) Speed City KL


on the wey ke SPEED CITY KL 

my ae86 2013 - sham sahar speed city kl 

Sham Sahar AE86 Sr20det : 

Federal Tyres Drift Series Run 1 2013 ( Qualifying ) Speed City KL



AE86 4AGE Sham Sahar 16v 2012 : Speed city kl

sham sahar ae86 4age 

mie tune garage jalan rakan 12 taman rakan  sg long cheras kajang

ae86 wall :)

my ae86 4age - sham sahar 2012

ae86 4age sham sahar  2012 


ae86 4age 

ae86 4age 16v sham sahar - speed city kl 

Sunday, August 12, 2012

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN DARI PADA : SHAM SAHAR DAN HAFIS NAIM 2012

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 
MAAF ZAHIR DAN BATIN 
DARI PADA :
SHAM SAHAR DAN HAFIS NAIM 
2012 

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 
MAAF ZAHIR DAN BATIN 
DARI PADA :
SHAM SAHAR DAN HAFIS NAIM 
2012