Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, May 19, 2011

Lawak-lawak pendek hahaha :)





( LAWAK PENDEK )

1- Binatang ape power Karate?
Kuda belang.cube kira brape black belt dia ade.

2- Siape yang menemukan dompet kulit?
Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saye.

3- Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?
Pintu yang ade tulis 'TARIK'

4- Saya ade 3 kepala,4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya?
Pembohong...

5- Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati...'?
Usus

6- Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala?
Kutu rambut

7- Nenek sape jalannya meloncat-loncat?
Neneknye si katak

8- Knape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?
Sbb lelaki ni kan 'buaya'

9- Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?
Sekretari baik..................'Selamat pagi tuan'
Sekretari kurang baik...........'Dah pagi ni tuan'

10- Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?
Dua-dua tak kenal korang...hehe

11- Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?
Tukang gali kubur

12- Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?
Tahi hidung

13- Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?
Dua-dua kalau dah 'kringgg' bole diangkat...

14- Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?
Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa ...gile ape...

15- Gajah terbang dengan ape?
Dengan susah payah...... 



kami sedia membeli emas terpakai dan surat pajak ..017-2040730 sham -
klik beliemas.com